Na de grondige renovatie van ons kapelletje van de Waterhoek hebben onze vrijwilligers nu ook het kapelletje van Sarepta volledig herschilderd en opgeknapt.
Wij danken dan ook al onze trouwe sponsors, zonder hen was dit niet mogelijk geweest.

De Waterhoekkapel is hersteld. De kapel was in zeer slechte staat en gedurende meerdere weken hebben de handigste bestuursleden haar onder handen genomen en al zeggen we het zelf: het resultaat mag gezien zijn. Hierbij enkele foto’s van “voor” en “na”.

 

1) aanplakbrief: Bevrijdingsfeest: “27ste Verjaardag van den Wapenstilstand”. 2) 1ste foto ivm dat onderwerp

Beschrijving

1945’volgens foto: In “tirolerkledij”: Marietje Van Meenen. 2De persoon rechts vd vlag: Julien Van Hecke.Marietje Van Meenen was uitbaatster café “De vijf emmers”.