Na de grondige renovatie van ons kapelletje van de Waterhoek hebben onze vrijwilligers nu ook het kapelletje van Sarepta volledig herschilderd en opgeknapt.
Wij danken dan ook al onze trouwe sponsors, zonder hen was dit niet mogelijk geweest.

De Waterhoekkapel is hersteld. De kapel was in zeer slechte staat en gedurende meerdere weken hebben de handigste bestuursleden haar onder handen genomen en al zeggen we het zelf: het resultaat mag gezien zijn. Hierbij enkele foto’s van “voor” en “na”.

 

de klas van Agnes Verleye

SKU: f0162 Categorieën: ,

Beschrijving

02/06/1930’in de meisjesschool in de visserstraatAgnes VerleyeMevrouw Verleye gaf les aan 3e-4e-5e leerjaar